Jak VIP systém funguje? Stačí se zaregistrovat zde. VIP účet je provázán s Vaším telefonním číslem. Na Váš účet se po každé ukončené jízdě připíše počet bodů podle aktuální útraty v poměru 1:1. Pokud aktuální útrata činní 95 Kč, tak se na Váš účet připíše 95 bodů. V případě útraty 220 Kč, připíše systém 220 bodů. Tyto body můžete vyměnit za voucher v hodnotě 85 Kč, 170 Kč, 255 Kč. Pro uplatnění voucheru je nutné vytvořit objednávku pouze telefonicky na našem nonstop dispečinku. Ve zkratce: body se sbírají automaticky z každé telefonické a on-line objednávky nebo objednávky pomocí aplikace pro Android a iOS, jste-li členem VIP systému. Aktivovaný voucher je možné uplatnit pouze při telefonické objednávce na našem nonstop dispečinku 731319788.
Jak se stát členem VIP systému Taxi UP Olomouc? Je to jednoduché! Stačí si zaregistrovat jméno, telefonní číslo, email a zvolit si své heslo pro přihlášení.
Jak se mohu přihlásit a zkontrolovat stav svého VIP účtu? Na stránce zde najdete přihlášení do VIP účtu. Přihlašujete se pomocí telefonního čísla a Vámi zvoleného hesla, které jste zadali při registraci.
Jak můžu vyměnit své body za voucher? Vše najdete po přihlášení do VIP účtu. Pokud máte dostatek bodů, můžete vyměnit body za voucher přímo ve vašem účtu. POZOR! Aktivovaný voucher je možné uplatnit pouze při telefonické objednávce.
Mohu si body převést na jiný účet, když mám nové telefonní číslo? VIP systém je vázán k telefonnímu číslu a z tohoto důvodu není možné body převádět na jiná čísla.
Voucher má vyšší hodnotu než cena jízdy a opačně V těchto případech se nic neděje. Pokud má voucher vyšší hodnotu než cena jízdného, tak se cena za jízdu odečte a zbylá hodnota Vám na voucheru zůstane. Pokud má voucher nižší hodnotu než cena jízdného, tak doplatíte pouze rozdíl mezi cenou jízdného a hodnotou voucheru.
Zapomněl jsem heslo ke svému VIP účtu. Pokud jste zapomněli heslo ke svému VIP účtu, je nutné nás kontaktovat pomocí emailu a to na info@taxiup.cz. Z důvodu vyšší bezpečnosti není možné heslo generovat automaticky.
Můžu se registrovat do VIP systému, když už mám zvýhodněné jízdné? Jste-li našim stálým zákazníkem a využíváte již některé naše slevy například perso, není možné se do VIP systému registrovat.